Bostad!

Sitter och funderar...

... Har jag fått med mig allt? Troligtvis inte, men jag kommer säkert på det när jag har gått och lagt mig så jag måste kliva upp igen för att vara säker på att inte glömma det imorgon :P

Känner ändå att jag har gjort mycket nytta idag konstigt nog. Har börjat på kundvårdsplanen, gjort lite säljresa, packat inför i morgon och framför allt, fixat boende på kusten :D Skitbra verkar det vara också! Gött mos :)

Nu är det bara att ta studenten som fattas och allt arbete som är innan det vill jag inte tänka på...

Laddar stenhårt inför helgen nu! Fixade badtofflor idag. Från Intersport såklart ;P Ett måste när man är borta på läger eller cupper! Fast det blir nog svårt att spela fotbollsgolf i dem, men det kanske är ett lämpligt handikapp de ;) I morrn skulle de bli 21 greder där nere, men sedan skulle det gå ner i temperatur under helgen och på måndag visade det enbart 10-15 grader :S Svinkallt ju! Blir nog bra ändå får vi hoppas :)

Innan det bär av i morgon så blir det skola, med näthandel och löpning på idrotten :) Kul, kul! Är ju van de nu så ;P

Ses där eller någon annan stanns kanske...

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad gött o höra att de fixat sig med boende på kusten :) Hejja Robban ! Hoppas du får de bra o framförallt roligt på lägret !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback