Fotboll suger

Vilken skitdag!

Det började faktiskt ganska bra ändå. Gjorde mer på matten än jag gjort under hela terminen i samma ämne :P Sean sov jag på historian och vi var även väldigt ineffektiva på basen även om det blev lite gjort faktiskt :) Projektet kommer att sluta i katastrof om vi fortsätter så här så nu lär vi få öka tempot om vi ska hinna med någon redovisning också...

Kom hem i hyfsad tid från skolan. I alla fall så jag hann äta innan det bar av till Skutberget för min första match med damlaget :D Fick en otroligt spännande uppgift! Nämligen att räkna skotten och även rita i vart de kom ifrån ;P
Sen får man givetvis peppa dem lite grann när de sitter på bänken. Matchen slutade med förlust, 1-3, men tyvärr så var domaren ute och cyklade helt och hållet hela matchen... :S Ett mål föregicks av en solklar nedtagning med armen och det sista var fem meter offside... Suck säger man bara. Han blåste typ två gånger under hela matchen (Efter första och efter andra halvlek). Jaja, tjejerna krigade på bra och jag måste berömma Stina, Carro, Madde och främst kanske Helen :) (stackars motståndare när hon kom på att domaren aldrig blåste).

Bättre spel än jag trodde innan faktiskt, så jag är nöjd med att tjejerna spelade utan att gnälla allt för mycket på domaren.. Nu är det ju snart dags för läger, så nu kan vi svetsa ihop laget så vi slår alla i serien istället :D

Kommer hem och tittar på fotboll... Suck vad dåligt... Men så sent som i januari spöade vi Chelsea med 2-0 på Anfield, så detta grejar vi de.

Nu ska jag gå och lägga mig, snart i alla fall. Det är ju ändå en liten sovmorgon på torsdagar och vi slutar 14:20 imorgon tror jag :D Hur skönt är inte de da!? Lär bli att plugga och packa när man kommer hem...

Sov så väldigt gott vänner :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kika in på TheGuide!
Din Guide till allt möjligt i världen!

Länkbyte om du vill...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback