Plugga, vad är de?

Jag dog inte idag! Men ont på de flesta ställena man kan ha ont har jag ont på :P

Har glidit runt som vanligt i skolan idag. Var lite halvsriös på ledarskapen av alla ämnen, men sedan så gjorde jag ingenting.. Drog hem efter lunch för att jobba hemma :P Lycka till!

Men jag gjorde faktiskt en del på säljresan hemma. Borde ha blivit mer men sen såg jag på fotboll och så blev det inte så mycket mer plugga. Vet inte vilka jag ska hålla på mellan Man U och Milan, men jag tror Milan blir roligare att möta i finalen ;) Favorit i repris vet du :D

Nä, nu är jag trött, som jag har varit hela dagen i och för sig, men nu är det äntligen läggdags :)

Carlstad United slog förresten ut Falkenberg ur svenska cuppen på Tingvalla ikväll! Efter straffar tror jag bestämmt :) Grejhöjt!

Puss puss!
God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback