Var är all svamp?

Ok, nu har jag varit i Örebro och registrerat mig. Det verkar ok än så länge i alla fall.

Vi fick en introduktion och en liten rundvandring innan vi skulle få käk.. Jag gissade på svampstuvning med kantarellsås, men det var någon konstig tacobuffé eller nått istället :o

Åtminstonde borde jag ju haft någon Carl-Johan i klassen, men jag har ännu inte stött på någon. Däremot var det väldigt trevligt att stöta på någon man känner. Denna någon var ingen mindre än Erik Elenstrand som numera gett upp Sjöstad för spel i Lillån och pluggande i Örebro =) Såg för övrigt Robert Ingmarsson snurra runt lite överallt, men har ingen aning om vad han ska läsa...



Efter tiden på kusten har en del ryken dykt upp såklart. Jag vill bara säga att inget är sant, jag var knappt där.. Bara så ni vet ;P


Lasse är med mig i natten och man vill ju inte gärna stänga av och sova....

Örebro imorrn igen och ÖSK är mitt nya lag. Match mot Gais på måndag. Kom och se!

Alla är välkomna att åka till Örebro för en fika i svampen :) Men jag följer inte med :P

Tackhej..

Kommentarer
Postat av: sara

haha du är så rolig robban! mer blogg, saknar dej! ring mej någon dag,så JAG inte ringer å stör, som alltid :P

2007-09-08 @ 21:23:56
Postat av: Cecilia

du verka vara en intressant prick..du har inte msn? :)
se lasse på conventum?

Postat av: Edward

Robban du är SÄMST på att uppdatera din blogg :( du har blivit slöare än Bo ju =(

2007-09-21 @ 22:53:05
Postat av: sara

uppdatera daaa

2007-10-09 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback