Dryg match med glad Mats

Idag har de vart sjuhelvetes tråkigt... Två dryga matcher att dömma första halvan av dagen.
Kul att Sjöstad vann i alla fall, och att Mats inte hade så mycket damp :P

Såg att Newcastle-Liverpool skulle gå på kanal 5 och åkte därför till mormor för att se på den, men det ångrar jag nu.. Skitmatch........ Vädret var ju nästan lika kasst som domarna :0

Sov lite för lite inatt (igen), med tanke på att man skulle upp innan nio.. Men tack för igår och inatt alla goa på msn. Emelie var drygast igår, men vi hade väldigt trevligt ;D Det bästa med att du är hemma är att du och Sara kan sitta vid datorn samtidigt ;P Saknade er på planen idag..

Med denna dryga dag bakom mig så är jag ju långt ifrån lika pigg som Pontus, raka motsatsen till och med.. Så nu ska jag sova hade jag tänkt :) Gött de :D
Är det något viktigt (eller oviktigt) så ring :P Sover jag inte så svarar jag...
Har alltid tid för mina vänner :)

Pussar till de som vill ha.. Helt gratis också ;P
God natt!




En gång kände jag doften
av ett varmt och vackert hem
Jag har saknat det, föraktat det
och saknat det igen
Den värmen man ska slås av
när man låser upp sin dörr
En vacker dag blir ingenting som förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback