Åt helvete

Upp tidigt för att skjutsa syrran till skolan. Sen skulle jag åka hem till Edward, men jag var så jäkla trött att jag åkte hem och sov igen. Fortsatte lite på det otroligt roliga städandet innan jag ringde till Edward sen och vi drog till banken och senare till Axfood, för att handla dricka etc. till cafeterian.

Efter att jag slängt av allt hemma så bar det av på praktikjakt. Det var ingen som ville ha mig så det blir att leta vidare någon annan dag. Fick med mig en godispåse hem i alla fall :P

Skitdagen fortsatte med hockey. En riktigt usel match av FBK och man blev nästan förbannad. Nu är man anmäld till Moraresan i alla fall, så man har något nytt att se fram emot. Kul också att se Henka tillbaka på räcket :)
Det skulle dock inte räcka med en otroligt pinsam förlust denna kväll. Fast har man köpt Frankrikes ungdomsverksamhet billigt så har man tydligen råd att betala domarna lite extra. Ett hands-mål och ett offside-mål förstörde matchen redan i första halvlek och den straffen........ Ett glädjeämne var att se Gerrards mål och hans frispark i ribban, fast du såg slö ut i 89 minuter. Snart kommer toppformen Stevie :D
Även om det blev förlust och en massa slöa spelare så slipper vi nu ett dubbelmöte med Tottenham, som spelas veckorna innan det smäller med Barcelona. Lite positivt. Mycket positivt: Luis Garcia skadade sig och kan vara borta ett halvår! Det negativa är att Gonzales som ska spela på hans plats också blev skadad... Dudek lär inte stå en minut till och förhoppningsvis kommer inte Charlton få se röken av Scott Carson i målet något mer.

Jag hoppas det tar lång tid innan en sådan här skitdag kommer igen. Imorgon är det skola och det ska bli kul att träffa alla igen, hoppas jag.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback