Comeback.. i viltbarracken

Idag var mitt första besök i den nya viltvårdsbarracken (andra totalt) och jag kan inte säga att det var kul, men det var å andra sidan inte många lektioner som var.

Gjorde faktiskt comeback idag på idrotten :) Blev förvånad själv! Det drog lite otrevligt i ledbandet vid vissa rörelser, men jag klarade hela lektionen, som bestod av badminton. Jag och Sophie spöade Mys-Mongo och Ida i andra set i alla fall, fast de tog ju tyvärr första :/

Detta tyckte jag räckte för dagen, så jag orkade inte gå på träningen, men det är mest för att jag inte klarar av de snabba vändningarna änn. lagomt med badminton, fast det trodde jag inte heller skulle gå bra. Därför ville jag heldre spela basket där det inte är lika mycket fotarbete, men gick ju kanon tycker jag.

Gjorde lite neeeethandel när jag kom hem och sedan har jag inte gjort ett skit (som vanligt). Försökt hjälpa Emelie att hitta ett program, men jag tror att jag har mer nytta för det ;) Tack Emelie!

Sen har jag tjuvtittat lite på fotboll, men det var så jävla tråkigt, så det blev msn hela kvällen (som vanligt).
Hade roliga och mindre roliga konversationer, men de är viktigtare än de roligare...

Imorgon är det fredag.. Spännande? Ja, det kan det bli, men jag vet inte om jag överlever min vistelse på Skoghall. Kan ju kanske hoppas på det i alla fall.. En ganska soft skoldag imorgon som tur är, sen får vi se det där med Lillerud också :(

Keep up the good work everybody!
See you in the morning..
Pusshej :D



Vill ha dig kvar här
Tänker på dig, min vän
Vet inte vad jag ska göra..

Kommentarer
Postat av: Edward

Dömningen överlever du men sen vettefan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback