Dö dag

Idag fick jag sova länge! Hurra :D

Måste vila ut mig så jag orkar med skolan som börjar om lite drygt 32 timmar.
Jag vill så gärna dit nu! Men det är en dag imorgon först och då ska vi se vad vi kan hitta på. Förhoppningsvis hockey i alla fall.

Idag så har jag försökt hjälpt till att storstäda, men det är ungefär lika roligt som att läsa min bok i engelska. Har i alla fall rensat ut en massa skit ur lådor och skåp samt en hög med kläder. Barnen i Afrika behöver dem bättre än min garderob.
Annars har det varit riktigt dött. Till och med på MSN! Vad händer? Edward kom in efter träningen som tur var. Ni nadra vet jag inte va ni gjorde, men jag hoppas och tror att ni hade något viktigare för er. Många som har dragit till Forshaga under dessa dagar också. Kan vara en orsak.

Måste upp tidigt imorgon också.. Syrran ska till Lillerud, sen får vi se vad det blir, men det blir förhoppningsvis hockey. Inköp på Axfood måste göras också. Får se om cafeterian fortsätter att rulla på efter julen. man kan ju alltid hoppas :D

Annars är Stockholm i mitt hjärta för tillfället....

Puss och kram!

Jag är inte arg för att ni inte var inne idag, men jag sakanar er som bara den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback