Nån slags verklighet

Ojoj.. här sitter jag och gör gåvoprincipen :S

Alla andra sover :( Eller så har de tröttnat på mig.. Vad vet jag?

Jag vet inte så mycket om man tittar på vad jag presterade idag på de två proven vi hade... Suck!
Historian var så lätt så den måste jag bara ha klarat, men matten däremot lutar väll mot ett liknande betyg som förra provet. Dvs G-. Grymma värld, varför har en del det lätt och andra svårt? Jag har förut kännt att det mesta har varit lätt, men de senaste månaderna har jag kört fast rejält. Står och spinner i en såphal uppförsbacke..

Svaret måste ju vara att det är meningen att folk skall vara bra på olika saker för att mänskligheten skall fungera ordentligt. Hade då världen varit perfekt om alla samarbetade? Kanske inte perfekt, men vi kanske hade haft första människan på Pluto redan nu om alla hade fått göra det de är bra på.

Nu känner jag att det är någon som drar i mig och säger att jag inte längre ska vara kvar i skolan, utan upptäcka världen och göra andra saker jag är bra på. Något som kan vara ett steg till en perfekt fungerande mänsklighet. Något som jag drömmer om... Men som jag alltid glömmer när jag vaknar.

Snart kan våran chans vara över. Dinosaurierna fick sin chans. De lyckades inte skapa en perfekt värld, då kom kometen. Om inte vi lyckas, då svämmar jorden över och vi dör ut för att ge plats åt nästa art att dominera jorden. Eller vi kanske är de sista som får chansen. Sen så brinner jorden upp och tar död på allt liv. Vi får backa flera miljarder år bakåt i tiden igen och hoppas att bakterierna lärt sig något av förra misstaget de gjorde och skapar den samarbetande människan istället.

Får väll lov att be om ursäkt till Håkan idag när jag sa att gick in på hotellet helt NF..
NF har jag nog inte hört sen jag gick på Ilanda för många år sedan.

Det kanske är där svaret finns på vad man är ämnad att vara! I historien. Vad hade jag blivit om jag hade gått på Norrstrandskolan istället för Ilanda? Jag kanske hade hängt på Kjellman till Forshaga ändå, vem vet? Nu fanns inte platsen för mig på Norrstrand, men jag fick erbjudande om att gå på Fröding istället.. Och vem gick där om inte Magnus! Då hade jag naturligtvis följt honom till Forshaga.

Frågan är om man ska backa bak till tiden då jag bodde på Våxnäs? Vad gjorde jag då som jag inte gör nu? Spelar bandy. Men bandyproffs i Ryssland blir världen inte bättre av.

Nu har jag det! Det måste vara så att jag och någon annan på Fredricelund skulle bli kompanjoner och tjäna skitstora pengar :D Men vem?

Nu vet jag! Figge Frigolit :D Nja, kanske inte, de enda minnena jag har utav honom är när jag doppade hans keps i en vattenpöl och när jag och Edward träffade han i bowlighallen en gång. (Det var för övrigt Edward som kom på det där med frigolit :P)

Näe kommer ingenstans med det här ju :( Jag får helt enkelt fortsätta ta dagen som den kommer och hoppas på att någon ängel (inte Sara eller Emelie här) uppenbarar sig en dag och berättar vad jag ska göra med mitt liv. Hoppas hon kommer snart, innan tudenten i alla fall så man kan vara lite förberedd på "livet efter". Det skulle vara festligt om ängeln kom med ett brottogram och talade om det :D

Nu ska jag förbereda mig för sängen istället så får vi se vad jag kommer ihåg av mina drömmar imorgon.

Ganska tidigt idag blev det, men det var tackvare alla andra som loggade ur så tidigt, men jag kan väll bara säga tack för att du hörde av dig så snabbt, nu kan jag genast åtgärda felet och förebygga mot framtida liknande insidenter. Jag ber om ursäkt att detta skall behöva inträffa och jag hoppas att du känner dig tillfredställd med din nya produkt. Hör av dig om det blir fler problem, men det hoppas jag att vi ska slippa nu.. Hejdå och ha en bra dag.. jag menar natt :D

Take care*
Puss hej!


Min kärlek finns minst tretton trappor upp
I min drömda sagovärld
// Lars Winnerbäck

*Källa: Sara

Kommentarer
Postat av: sara

inte har vi tröttnat på dej..vi sover..;):)

2007-01-25 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback