Kassa Rekord är till för att slås

Idag var en väldigt anorlonda dag..

Det började med åska och oväder, sedan när vi började jobba blev det fint och senare på kvällen så började det storma och ösregna :S

De bästa med dagen var att vi slog kassarekord och det betyder att vi får tårta imorgon! Alla kommer stå och vänta på truck-Aron imorgon ;P

Det vore egentligen värt att firas, men nu är jag så trött och det är heldag imorgon så det blev inget med de..

Något annat som borde firas är att det idag var ett år sedan jag tog mitt körkort! Känns som igår, eller nått :P

Men som sagt, heldag imorgon och kvällspass på torsdag innan det är dags för ledighet.. Fotboll, grillkväll och öl står på schemat på fredag =) Kan bli roligt..

Sedan på lördag drar jag till solen och lugnet i Karlstad för att se på fotboll. Det får altså inte bli för mycket på fredag..

Dagarna flyter på och det är fullt kaos överallt i Grebbestad.. Finns inte en parkering ledig om man inte vill gå några kilometer. Därför blev det idag en tur till Shell eftersom de tusen parkeringarna utanför ICA var upptagna och hundra bilar snurrade runt och väntade på sin tur att parkera. Men Shell går det också. Mätt blev jag i alla fall =) (Tror jag var 1,86 :P)

Fan, nu tog colan slut, dags att sova..


Kommentarer
Postat av: sara

äckliga västkust :P vi skär bort den lr nått. gothia nu i gbg, folk ÖVERALLT, de kan nog lika grebbestad.. :p

Postat av: louise

nej men titta! Det är ju Robert från mitt pass på Abba! :) Så du ska va i Karlstad idag, tråkigt! Själv blir det utgång för min och Mias del snart.. får se om några andra från sportshopen är ute :)
Vi syns väl i morgon! :)
/Louise

2007-07-21 @ 21:33:38
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: louise

läste igenom lite inlägg och insåg snart att du tycker
om Lasse! Lars Winnerbäck är underbar ju! :) Bra musik smak, verkligen! :P

2007-07-21 @ 21:53:54
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: louise

Hehe, jag sökte på Sportshopen på google (hade tråkigt så jag sökte på allt möjligt :P) och så kom din blogg upp där :P

2007-07-23 @ 19:44:26
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback