Långa dagar, korta nätter..

Nu är jag tillbaka med bloggandet igen!

Har varit ledig sen klockan fyra, men har inte orkat skriva någon blogg förän nu..
Det var nämligen lite kämpigt igår då vi var tvunga att åka till T-beach och hjälpa dem eftersom de är så slöa..
Vi kom därifrån någon gång vid kvart över tre och när vi kommer tillbaka till Abba så är min cykel borta :( Märker senare att den står några hundra meter längre bort med ett otroligt vint bakhjul :/ Som tur var så kunde Kristin köra hem mig, vilket var otroligt snällt måste jag säga =) Så jag kom hem lugnt och säkert och kunde gå och lägga mig vid fyra-tiden.

Vaknar sedan upp fyra timmar senare, lika pigg som en gris och försöker ta mig upp ur sängen. Jag lyckades tillslut och kunde gå in i den underbara duschen :) Naturligtvis var det som väntat världens rush i butiken efter löning och i regnet ssom snurrar runt Grebbestad, så det var ingen vila. Eftersom Reinert är en så snäll och go kille så slapp vi i alla fall jobba heldag idag och kunde gå hem fyra :) Yeay! Sen blev det sova :)

Nu är jag pigg igen :/ Lite dumt kanske, men det går nog bra..

Nu kom tjejerna hem.. De fick jobba till tolv i alla fall da.

Måste nog sova nu om jag ska orka med de två heldagarna som kommer nu..


Som ni märker skriver jag bara positiva saker om mina kollegor och det beror på att Louise har lyckats googla sig fram till min blogg vilket gör att jag inte vågar skriva någon skit om någon då hon säkert skulle tjalla ;P
Men nu vet jag vad 08:orna gör på dagarna. De sitter och googlar. Mer spännande går inte att ha där i Fjollträsk..

God natt på er...

Kommentarer
Postat av: Edward

Palal gnälla på stockholm :O mktmktmkt bättre än regneborg iaf ;P

Postat av: louise

Men hörru! Tur för dig att jag inte såg detta innan jag slutade!! ;P Ne ska nog ta en tur förbi abba idag innan jag åker och slå lite på dig ändå :D

2007-08-01 @ 11:00:02
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback