Nu är tre veckor avklarade..

När jag väl började bli aktiv i bloggen igen så kom jag in i en ny formsvacka, men nu är jag på gång igen =)

Många arbetstimmar har passerat och vi på pass 1 på Abba börjar bli som en familj. Vi har kul på jobbet tillsammans, vi går ut tillsammans och i lördags så var många iväg och spelade beachvolleyboll med Tanumstrandsgänget. Jag dominerade såklart ;P Jag kanske var en av dem som var minst bakis efter festen i fredags också, men de är skitsamma...

Fredagen var ganska rolig, då vi förfestade på balkongen till fikarummet på jobbet. Fast vad som var ännu roligare var att pass 2, med Sophie och Ida jobbade undertiden vi satt där och drack =) Sen bar det vidare ut och nu var det meningen att vi skulle ut och äta, men det blev jag och Frida som gick och åt på McOlssons. När vi var klara kom de andra och då gick vi in på Kallsup och när vi satt där på uteserveingen och hade trevligt ringde telefonen.
Det var Tobias Lundberg som ringde och sa att han var i Grebbestad med sin flickvän! Nu hade de ingenstans att sova, så vi fick ju ställa upp så de kunde sova i köket.

Efter att vi hade bestämt det och jag suttit där ute i någon halvtimme igen så ringde Tobbe igen och undrade vart jag var någonstans. Jag sa att jag var på Kallsup och det var tydligen han också, han satt två bord bort :P 
Det var trevligt att ses och sedan hade vi en trevlig kväll och en skön promenad hem i natten med en kebabrulle i handen.

Jag har nu tappat kollen på hur mycket jag har jobbat, men det är nog ca 160 timmar på tre veckor. Faktiskt har jag fått hela två dagar ledigt! Till helgen är det karneval och det kan säkert vara kul. Vi är ju lediga på söndag i alla fall, så på lördag blir det nog ut direkt efter jobbet...

För alla som är sugna på jobb, ring Reinert! Det behövs folk här.. Lycka till att förstå vad han säger ;P
Fast det är väll mest Yeeeees, yees.. eeehhhh, ja precis, ja precis.. Yes! Och räkna inte med att han säger hej då..

Ni som inte vill jobba här kan ju komma förbi och ha lite skoj ändå kanske.. Välkommen till Bästkusten!



Kan ju inte undgå att skriva Fernando "torrast av alla" Torres! Nu är han äntligen klar! Snart kommer ju Benayoun också (troligtvis), fast jag hade nog hellre valt Quaresma, men det får väll gå. Vi har ju Pennant och Kewell redan, så det kan ju inte bli annat än bra detta.

Reina
Finnan  Carra  Agger
Mascherano
Pennant  Gerrard  Alonso  Benayoun
Torres  Kuyt

Bänken: Carson  Hypiiä  Aurelio  Kewell  Sissoko  Crouch  Voronin

Lite offensiv uppställning, men vi måste våga göra fem mål mot de sämre lagen i ligan och då passar detta lag mycket bra tycler jag. Fast Mascherano känns lite osäker nu när han öser in mål i Copa America, men hoppas han kan hålla defensiven i detta lag :P Det är svårt att veta vem man ska sätta bredvid Torres innan man har sett dem tillsammans, men jag börjar med den lite mer fysikska Kuyt som kan löpa sår i försvaren så den tekniska och snabba Torres kan hitta ytorna Kuyt skapar.
Men som Beintez en gång sa: "Vi behöver ingen anfallare som gör 20 mål per säsong, när vi har fyra som gör 15 vardera"

Känns bra att byta bort Cissé och Bellamy mot Voronin och Torres faktiskt. Nu blir vi säkerligen av med GOD också, men han hade inte fått mycket speltid i detta lag ändå. Han fick ett värdigt avsked i sista ligaomgången och tyvärr var det nog sista gången vi  såg honom i den röda tröjan. Kommer även sakna lille Luis, men Atletico behöver dig efter Torres... Kommer aldrig glömma hans mål i CL 05.

Nu kan vi bygga vidare på vår redan överlägsna historia!

YNWA och IRWT

Ha en bra dag, nu ska jag käka innan jag börjar jobba =)

Kommentarer
Postat av: sara

ingen 'r gladare 'n jag att du börjat blogga igen :D Thihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback