De är tuffa tider...

.. För en del..

Halli hallå där!

Fick lite tid över ikväll här.. Har faktiskt varit hemma en timme nu!
Tretton timmar går så fort när man har roligt ;)

Har inte hänt då mycket, några kunder var det väll, men väldigt lugnt i övrigt.
Även om det var lite att göra så gick tiden rätt snabbt då man har roliga arbetskamrater att stå och snacka med =) Inte alla som tycker om när vi snackar för mycket, men det brukar bli bra änfå ;)

Idag gick jag och provade jackor halva dagen för jag kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ta.. Efter tio i kväll så gick jag till kassan och skrev upp den ;P Hur skön som helst att ha här på regnkusten..
Nu har jag handlat för ca 1200, jag får ju rabatt sen i och för sig, men det är ungefär vad jag tjänade idag =)
Så nu har jag jacka och skor, nu fattas först och främst shorts.... Om det skulle bli sol vill säga :/

Imorgon blir det nog 14 timmar, men vi får se om det finns något att göra, annars kanske det bara blir tolv... =)
Sovmorgon i alla fall =) Börjar 12:00!
Sophie och Ida sovar, de börjar 09:30 :P Ska nog gå in och väcka dem nu.... Eller, jag menar sova ;)

Puss å kram å nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: sara

va gött att du ä lite mer aktivk här nu,så ja har något att läsa,hihi ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback