På kusten

Idag fick jag äntligen tid över att ägna två sekunder åt bloggen och på begärna gjorde jag denna otroligt roliga frågeställning?

Hur mår du idag?

You´ll never walk alone ? Garry & The Peacemakers

Kommer du komma långt i livet?

Sovjet National Anthem

Kommer du gifta dig?

Måste vara två - Lars Winnerbäck

Vilken är dit livs temasång?

I samma bil - Bo Kaspers Orkester

Vilken är din livshistoria?

Perpetuu Mobile - The Penguin Café Orchestra  

Hur kan du fortsätta i livet?


Vem ska jag tro på? - DiLeva

Vad kommer att hända nästa vecka?

Gör mig lycklig - Mats Ronander

Vilken låt beskriver dig bäst?

Hanna från Arlöv - Lisa Miskovski & Christian Kjellvander 

Hur går dit liv?


Kom i min fantasi - Ted Gärdestad

Vilken sång kommer att spelas på din begravning?

You raise me up - Westlife

Hur ser världen på dig?

Karlstads mästarlag - Färjestads BK

Kommer du få ett lyckligt liv?

Ingen vill veta vart du köpt din tröja - Raymond & Maria

Vad tänker dina vänner om dig egentligen?

Under ytan - Uno Svenningsson

Vilken sång beskriver den personen du tycker om?

Time of my life - Dirty Dancing

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Heart as big as Liverpool - The Mighty Wah!

Trånar människor efter dig i hemlighet?

I´m electric - Melody Club

Kommer du att få barn?


När Berga blev för trångt - Lars Winnerbäck  


Jag lovar att jag inte har fuskat allt för mycket, bara när det dök upp filmer. Tyckte inte det var så roligt att skriva Pistvakt Avsnitt 3 säsong 2 t ex ;P Nu ska jag snart iväg och jobba..Men ha det så gött, så ses vi =)

Kommentarer
Postat av: Edward

haha kul :) fast blää du kommer inte komma långt i livet :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback