Han faller.. faller.. och domarn blåser

 
Jävlar vad jag började blöda näsblod i morse da! Och som vanligt vid helt fel tidpunkt.. Ca en minut innan jag skulle gå till bussen :/ Så det blev att ta nästa buss, eftersom det tog ungefär tio att få det hela under kontroll.. Det var inte så många som märkte att jag kom sju minuter försent, men ändå känns det dumt såklart. De förstod nog att jag inte ville sätta mig på bussen med rinnande näsa.. Tror jag ;P

Annars har det inte hänt någonting spännande vad jag kommer ihåg. Jobbade ändå en timme längre idag, men inget kul. Jo ok, det är ganska kul att tala om för Johan hur kassa Mankasster Utd är. Det som inte är så kul är att alla domare älskar Christiano Ronaldo lika mycket som han.. Tyvärr :( Igår så var ju nästan "råttet mågat" när han slängde sig och fick straff för femtioelfte gången sen nyår! Behöver knappast någon statistik för att veta vilket lag som har högst straffsnitt per match och vem som dyker till sig till flest.. De är ju tyvärr inte så svårt att vinna matcherna då och om man vinner matcherna lätt så brukar man leda ligan. Tidigare år har det varit Chelsea som köpt domare, nu är det alltså Miss Ferguson som har lekt med pengarna, som troligtvis hade varit bättre att spendera på OLD toilet. Kanske skulle man bygga NEW toilet snart!

Jag vet inte vad man ska kalla min blogg när jag börjar skriva illa om andra lag, men jag antar att det är det enda viktiga just nu :P

Jobb och träning imöra.. Blir sköj de :D
Lite tråkigt att Johan är ledig, men då finns det ju läge att plocka ner hans fula planch som han har satt upp ;)

Pusspuss :D

YNWA & IRWT
 

Kommentarer
Postat av: ssara

SOOOOOV..så kanske du slutar blöda nösblöd hörredu!

Postat av: Edward

Pissa på affischen åt mig tack :)

2007-03-21 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback