Jäkla fot asså!

Värsta dagen i mitt liv.. Kanske i alla fall :(

Jag fick nästan ondare i foten än vad jag erfarade.. Gick och haltade runt i butiken och hade nästan ingenting att göra. Jo, Intersportleveransen kom ju idag, men lätt att göra något när galgarna är slut och det finns typ tio larm kvar.

Ingen lyckad arbetsdag överhuvudtaget, men kul att se Jonah och Andreas :)

Roligare efter jobbet då jag skulle upp till Kronoparken för att stå på en blåsig grusplan och försöka lära mig namnen på några tjejer i alla fall. Inte lika roligt att jag inte kunde vara med att spela idag.. Fast hade jag varit med så hade nog herrlaget tagit mig över till deras sida planen så jag hade fått vara med där istället ;P Finns fördelar med allt :)

Inget mer har hänt idag, så jag vet inte om det finns nått mer att skriva :/

FBK kan jag ju nämna också. De vann ju faktiskt! Ingen skräll kanske, men kul att det blir semi nu :) 9-3!
Thomas Rhodin gjorde sitt livs första mål i 5-mot-5-spel!

Hade gött allesammans :D

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback