USA vs. Europa

Mmmm spännande dag idag :/
Lika lite folk som förut, om inte mindre, så jag tror ärligt talat butiken slog bottenrekord. Ingen som var inne ville ju handla
heller :0
Skiter väl jag i i och för sig, men kan ju vara kul att sälja lite själv.. Lyckades väl några gånger, men fick andra uppgifter
som var lite mer spännande änn att stå och vänta på kunder, nämligen att sätta ihop en motionscykel :P Lite jobbigt att
hålla på och krypa runt på lagret med alla skruvar och framförallt med min fot. Så det kan hända att det tog ett tag, men
tiden gick bra mycket fortare i alla fall :)
Sedan skulle pulkor och hockey packas ner och köras in på lagret. Grejade jag :) Frågan är om det finns något kvar att göra
nästa vecka :/ Då kanske jag får gå min 3465 runda i butiken :) Jag byter håll ibland så jag inte blir yr, då kan ju kunderna tro
att jag är full om det nu skulle komma någon ;)

Foten är bättre idag i alla fall.. Men fortfarande kan jag inte gå obehindrat. Det kommer snart bli bra. Får väl börja göra
tåhävningar ;P

Såg på vänskapsmatchen mellan USA och Europa.. USA vann, men Kim var helt klart bäst på plan i andra.. (Efter Stevie,
Carra, Fowler och Bolo) Henke var sämre än vanligt och Zlatan borde lära sig slå straffar...........

Nu ska jag sova.. Måste vara pigg och utvilad för att göra ingenting imorrn igen. Fast sen är det ju träning på kvällen, då är
jag mer än laddad!

Robban älskar alla vänner och Jojje!
Puss & kram :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback