Sjuk...

Ååå... Mådde så dåligt i morse :(
Vaknade 04:30 och mådde hur kasst som helst.

Sket i allt och försökte sova, men de gick inge vidare... Låg i sängen utan att orka gå upp till klockan elva, då kände jag mig ok, men ändå inte sugen på att göra säljresan :(

Såg på lite full frys för att bli lite gladare och jag tror det lyckades för jag blev hungrig efter ett tag :) Lagade i ordning lite mat och käkade faktiskt lite mat... Såg på segling samtidigt, det hade jag aldrig gjort om inte Zacke hade kommenterat ;P Med hans kommentarer som "Hade det varit nedförsbacke så hade det kanske gått" och "Det här är inga båtar man åker ut till en ö och grillar korv med" så är det väldigt mycket roligare än att sitta och plugga i alla fall :P

Blev bättre och bättre ju längre dagen led och det var ju tur eftersom det var träning på kvällen. Fast så roligt vet jag inte om det var... Men tillbaka på Råtorpsvallen var jag, bland myggen ;)
Synd att jag inte kan delta i torsdagens träning då laget skall tas ut. Jag gissar att Max nu sitter och kliar sig i huvudet :P Ja, 36 ska bli 16 till matchen på söndag :) Som tur är så har vi ett U-lag som spelar på måndag, men då blir det 16 till och det betyder att 4 stycken inte får spela alls... Minst 4 stycken. Några får garanterat dublera och så blir vi ju fler och fler så vi kanske är 40 snart :S

Efter träningen så drog jag hem och såg Milan leka med Man U, vilket var väldigt kul att se :) Favorit i repris den 23 maj! :D Vi lyckades plocka bort värdens sämste: Ronaldinho och nu ska vi plocka bort världens bäste: Kaká. Blir det Sissoko eller Macherano som får den uppgiften tro.. :S Fast å andra sidan så stoppar ju världens bästa målvakt allt så ;)

Nu ska jag packa i det sista...

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback