Tåååårta

Tjohoooo... I skrivande stund har jag levt i 18 år, 364 dagar , 15 timmar och 54 minuter. Och jag har inte gjort något vettigt på hela tiden.. Jag ska inte dra hela historien då den har funnits tidigare i bloggen, så den slipper ni nu.

Idag har jag varit hos först morfar och käkat. Det var gott :) Sen kollade vi lite på bilen och lite sånt. Efter det så skulle jag till mormor och där blev det tårta och en massa gott! Satt och snackade skit hur länge som helst innan det äntligen var dags för smörgåstårtan =) Kan ju upplysa om att jag hitills enbart fått pengar i present... Men man har ju knappt fyllt år än :P Kan ju kanske få något roligt någon gång...

Gött att det är långhelg nu.. Nu kanske jag hinner med säljresan ;P Men bara kanske....
Två matcher i helgen att se fram emot =) Lär bli gôrskôj de!

Bara åtta timmar kvar nu.. Tog det sex minuter att skriva bloggen asså??

Ahh men gôtt dah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback