2008 =)

Det finns några riktigt roliga saker att se fram emot år 2008..

I mars... Om jag får tid blir det Sälen över påsk

I april... Träningsläger med tjejerna i Danmark

I maj... Min 20-årsdag

I juni... Sportshoppen och kusten

I juli... Kanske Tyskland och F1

I augusti... Lars Winnerbäck i Brunnsparken

Och året kan väl knappast ha börjat bättre med ny lägenhet och alpresan till Val d´Isére



Fick idag meddelande från de kommande studenterna på FA att det vankas nöjesfest fem dagar efter min födelsedag. Hoppas verkligen att jag har tid att komma då.. Vore kul att se Leandersson igen =)

Hoppas verkligen att 2008 blir så bra som det ser ut just nu!



"Jag är där, jag går med dig
genom mörker och hällande regn.
Genom höstens tröga grind,
genom vårens varma vind.
Till det sista havet min vän.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback