Sälen!

Varför är det ingen som vill åka skidor???

Ok att det inte är jättemycket snö och endast några få backar att åka i, men första åket för säsongen är underbart och att få göra det i november sker inte varje år. Nu har man dessutom chansen att spana in och prova det mesta av det senaste från följande leverantörer:
 
Kneissl, Völkl, Orage, Stöckli, Atomic, Salomon, Rossignol, Blizzard, Burton, Carrera, Smith, Dynastar, Elan, Extrem, Head, Hestra, K2, Nitro, Nordica, Oakley, Fischer, Sweet, Packline, Etto, Liberty Ski´s, Fanatic Snowboards, Lib Tech, Gnu, Flux, DC Snowboards, 32 Boots, Northwave, Stepchild snowboards, Scott, Rottefella, Bathaleon, Dragon, Etto, Hendryx, Hestra, RBK, Jofa, Snowskate, K2, Kästle, Movment, Armada, Packline, Fischer, Sweet, Ultimate grip med flera!

Mer fakta här:
http://www.salen360.com/sv.aspx?ni=2242

Visst kan det vara stressigt så här inför julen... Men det skiter jag i och chillar istället :P Julklappar kan man hitta i Sälen också. I alla fall får jag en stor till mig själv.. Åka skidor, dessutom med Edward ;) Hur kommer det sig att det blev vi två igen? Konstigt att alla andra bangade i våras också.. Är nog bara vi som vill åka skidor egentligen. Känns bra att man vet att det alltid är någon som vill ha lite skoj i alla fall =)

Det enda sorgliga är väl egentligen att man missar bandyn i Tranås.. Men, men, det kommer flera matcher. Naturligtvis så är bortamatchen mot Tillberga i Västerås helgen efter när man tänkt dra till Götet också, men hur som helst är man ju på Strandvallen på nyårsafton så det får man vara nöjd med =)

Jaja, hur som helst är det Sälen som gäller i helgen. Får väl se hur mycket skidfåkning man har tid med under vintern. Får väl bli i Örebro om inte annat... :P Nä, men tre gånger har jag tänkt mig, MINST. Två är spikade nu. På fredag och på juldagen =) Beroende på studier så kan påsk bli aktuellt och säkerligen kan någon mer helg vara intressant framåt våren när det blir lite värme också.

Ses i dimm.. jag menar snön i helgen (om det nu är någon mer än vi som kommer..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback