Bloggsugen

Såg att jag inte hade skrivit ett inlägg på länge i bloggen.. Sen senaste inlägget har jag hunnit med att bli 20 år! Det senaste inlägget skrevs nämligen dagen innan jag fyllde :P

Här sitter jag nu i Örebro mitt i natten och gör ingenting. Jo! jag sitter och njuter efter Färjestads sköna seger över HV tidigare ikväll =) Det får inte hända fler gånger att jag åker till Karlstad bara för att se på hockey.. Det räcker med att åka till Timrå och andra hålor för att se bortamatcherna :P

Lär inte hända så mycket den här veckan mer än att vara i skolan och plugga ett par timmar om dagen på det pm som ska vara inne på måndag. Först på lördag så händer det lite intressanta saker. Då är det nämligen tränarutbildning här i Örebro så Max kommer hit för att vi ska ta oss an den sista biten av bas1-utbildningen. Trevligt! Målvaktsspel och allt..

Kanske blir nått mer inlägg i höstmörkret när jag är lite piggare och har mera att skriva om :P

Kommentarer
Postat av: sara

robban det är underbart..du är på banorna igen!:D

2008-10-17 @ 00:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback